PAJP Arbetsuppdrag – dynamisk uppdragsplanering
PAJP är ett komplett system för uppdragsplanering. Systemet ser till att allt löper smidigt, rätt man är på rätt plats till minsta möjliga kostnad. PAJP Arbetsuppdrag ger dig full kontroll över alla uppdrag och effektiviserar planeringen av dem.
-
Grundfunktioner i PAJP Uppdragsplanering
- schemaläggning av arbetsuppdrag per kompetens
- uppdrags- och uppgiftsplanering
- komplett vakanshantering:
– sjukläggning
– rangordning av ersättare utifrån kostnadskriterier
– tillsättning av ersättare med ett klick - semesterplanering
- individuell uppdragshistorik och spårbarhet
- personalstatistik och tidsuppföljning
-
Tillval för PAJP Uppdragsplanering
-
Fördelar med PAJP Arbetsuppdrag
Komplett planering på uppdragsnivå
För att schemalägga både personal och uppdrag. Varje uppdrag kan tilldelas enskilda personer eller fördelas på flera personer, alternativt ligga vakant och tillsättas dag för dag.
Snabb tillsättning av vakanser
Systemet hjälper dig att hitta den ersättare som bäst matchar vakansen med hänsyn till kompentens, erfarenheter och önskemål. Lämpliga kandidater rangordnas automatisk utifrån kostnad där aktuella lönetillägg ingår i beräkningen. En lönsam funktion för företaget.
Full integration mellan funktioner
Utöver uppdragsplanering och vakanstillsättning ingår även tidrapportering,
uppföljning, schemaläggning, rapportering samt löne‐ och faktureringsunderlag. Funktionerna är helt integrerade och all information uppdateras i realtid -
PAJP Arbetsuppdrag passar exempelvis
- kollektivtrafikföretag
- polis, vaktbolag och räddningstjänst
- bud- och fraktfirmor
- mässor
- eventföretag
- teatrar och nöjesparker
- högskolor
- bemanningsföretag
- städföretag med uppdragsplanering